lorenzo jhwh a4

gay gender ideologia Sodoma a tutti ] io non posso sapere se siete stati voi, oppure se c'è qualcuno nel Nwo, che vi vuole fare del male! ... certo, questa frase ha fatto scattare il blocco della mia tastiera ripetutamente [ my JHWH ] e questo è vero: 1. gay non hanno figli di cui poter avere pietà; ] [ non solo ] ci sono due articoli scritti ieri che non riesco a trovare, in cui io dico che coloro che sanno del signoraggio bancario hanno deciso di essere assassini, usurai e satanisti e che lo Stato è diventato una mafia legalizzata.. QUESTI ULTIMI MIEI ARTICOLI? IO NON LI RIESCO Più A TROVARE!
=========
i valori dei gay, dovrebbero essere naturalmente tutti, contro il sistema del signoraggio bancario ed anche se è una eccezione ci sono gay poveri! ] ma, le lobby GENDER IDEOLOGIA saranno i primi a finire davanti ad un plotone di esecuzione per alto tradimento Costituzionale!
gay ideologia GENDER OBAMA lurido Sodoma a tutti, voi avete profanato la Santità di Dio, voi avete profanato il suo Tempio Santo ] voi siete in malafede! [ io sono come Putin, io non andrei mai a fare del male ad un gay, che lavora, e che si sta a casa sua! ANZI IO FACCIO DEL MALE A CHI OSA FARE DEL MALE A LUI, oppure a chi lo insulta! voi siete in mala fede

youtube 666 google ] come mai io non trovo più nessun Rothschild truffa SpA, alto tradimento di Obama, 322 Kerry, che lui voglia parlare con me? [ nchdemonio ] gay gender ideologia 666: mi hanno bloccato la tastiera in windows10. Questi gay sono diventati troppo potenti nel NWO dei satanisti Spa Farisei usurai, e loro complici
============
youtube ideologia gender ] [ gay mi hanno bloccato la tastiera nuovamente, ripetutamente, oggi mi impediscono di scrivere!
https://www.youtube.com/user/YouTube/discussion

mi hanno bloccato la tastiera in windows10
 v

youtube 666 google ] come mai io non trovo più nessun Rothschild truffa SpA, alto tradimento di Obama, 322 Kerry, che lui voglia parlare con me?  [ nchdemonio ] gay gender ideologia 666: mi hanno bloccato la tastiera in windows10. Questi gay sono diventati troppo potenti nel NWO dei satanisti Spa Farisei usurai, e loro complici

my JHWH ] e questo è vero: 1. gay non hanno figli di cui poter avere pietà; 2. islamici sharia imperialismo sono sicuri che il loro demonio dio Allah, ucciderà soltanto i figli degli altri!

luride SpA troie troika i creditori ladri, sistema massonico bildenberg ] [ in effetti, se, voi non avete più un cuore su cui poter mettere la mano, almeno vi potete infilare un dito nel buco del culo GENDER Obama sodoma, per riuscire ad avere compassione di voi stessi e di tutto il genere umano!

Yitzchak Kaduri, scritto anche Kadouri, Kadourie, Kedourie; "Yitzhak" Yitzhak, rinomato cabalista haredi, che dedicò la vita allo studio della Torah e alla preghiera a nome del popolo ebraico. Insegnò e praticò i kavanot del mistico Shalom Sharabi ] non so ,che cosa lui va dicendo di me nel Regno di Dio, perché, nel Regno di Dio tutti pregano per me, ed io lo vidi, prima di entrare in youtube 7 anni fa! [ anche i sacerdoti di satana, che sono per lo più atei e niente affatto maniaci religiosi come gli islamici, stanno lavorando per me! Perché TUTTI VOI PRIMA VEDRETE MORIRE I VOSTRI FIGLI E POI, VEDRETE MORIRE VOI stessi, ed i vivi, invidieranno i morti, perché non c'è nessuno che ha fatto esperienza di una rivoluzione civile mondiale, in cui vengono sgozzati tutti i complici dei massoni, e tutti i complici delle Banche, nel mentre si combatte una guerra mondiale nucleare!

SAUDI KING ] c'è una nobiltà regale nel mio animo, che mi impedisce di continuare a fare la ironia sul  tuo demonio Allah, che non è il mio Santo Allah.. non fa niente se tu rimani un assassino sharia.. io lascio a Dio il destino circa la tua sorte!
 ==============
FALSO ALLARME: HO TROVATO GLI ARTICOLI DI IERI, MA, LA TASTIERA BLOCCATA SULLA PAGINA DI YOUTUBE, Più VOLTE, ripetutamente? NON MI ERA MAI ACCADUTO PRIMA [ questi sono i miei ultimi articoli di ieri, quelli che non riuscivo a trovare ] [ my holy JHWH ] il Signoraggio Bancario ha fatto dello STATO un mafioso legalizzato! mafioso, usuraio, parassita, nemico del popolo, aguzzino, fiancheggiatore, complice, ruffiano, massone, lenone, biscazziere: il NEMICO! un falsario arricchisce il suo Paese Nazione, se stampa una buona moneta, perché non è da comprare da Rothschild per il 200% del suo valore! QUINDI ANCHE UN FALSARIO è 1000 VOLTE MIGLIORE DI UNA STATO MASSONICO SENZA Sovranità MONETARIA!
my holy JHWH ] c'è chi conosce il crimine di signoraggio bancario, tuttavia, lui tace, perché per lui è conveniente, diventare, anche lui velocemente: un parassita, assassino e satanista!
where are you sister? https://www.youtube.com/user/MarlaMarleen/discussion UniusRei3
4 mesi fa where is MarlaMarleen now? satana CIA 322 NATO merkel troika 666 know!
==============
molti uomini della religione sono maledetti, IPOCRITI, TOTALMENTE FALSI CIRCA LA GIUSTIZIA CHE è IN DIO! loro insegnano che, è sufficiente fare una elemosina, un sacrificio, un rito religioso di espiazione, oppure, che bisogna essere pentiti, del male che si è fatto OPPURE DI ESSERE PENTITI PER AVERE FATTO PARTE DI UN SISTEMA CULTURALE, IDEOLOGICO POLITICO O RELIGIOSO CHE HA FATTO DEL MALE A PERSONE INNOCENTI, per essere perdonati da Dio! NIENTE DI Più FALSO! Tu con LA SEMPLICE Complicità, Omertà, nel tuo sistema massonico, islamico, comunista, relativista, omosessuale, perversioni sessuali che ti ha dato dei redditi dei benefici sociali, potere successo, vantaggi, tu hai soffocato la verità, e tu hai soffocato la vita di tante persone innocenti, Perché TU SEI STATO UN COMPLICE IN TUTTO QUESTO! quindi soltanto il tuo martirio potrebbe salvare la tua vita dall'inferno! VITA PER VITA! MORTE PER MORTE!

il Signore Dio Onnipotente è il mio testimone, lui sa, che io ho fatto tutto quello che era in mio potere per benedire le vostre vite! E PER BENEDIRE LA VITA DI OGNI PECCATORE IN QUESTO MONDO DI IDOLATRIA, IPOCRISIA, FALSITà, INGIUSTIZIE, DEMONI DI PREDOMINIO, demoni di POTERE RELIGIONE, E DEMONI di SIGNORAGGIO BANCARIO!

come benedire le vostre vite [ Saudi King & Benjamin Netanyahu] se avete deciso di non dover morire in questa imminente terza guerra mondiale nucleare, questa è la mia decisione [ io Unius REI, io applico la legge marziale, e condanno a morte, tutti i farisei Illuminati, Fmi, SpA Rothschild e tutti i loro complici: nel sistema massonico, nel sistema politico, nel sistema amministrativo, nel sistema istituzionale, e nel sistema bancario, tutti condannati a morte per alto tradimento! Poiché lo scienziato Giacinto Auriti ha dimostrato che il costo del nostro denaro è pari a più del 200% del suo valore, quindi, questo significa che, tutta la contabilità delle Banche Centrali è una truffa assassina, un falso in bilancio, manipolabili sono le borse, i bilanci degli Stati, la economia, l’accaparramento di ogni monopolio, e tutte le funzioni strategiche per la sopravvivenza dei popoli! Quindi Farisei Illuminati, SpA Banca Mondiale, loro possono far sempre trovare debitrice una nazione ed imporgli rinunce democratiche, e costituzionali fondamentali fino a spingere i popoli al suicidio, alla disperazione ed alla guerra mondiale con il loro sistema massonico internazionale Bildenberg, ecc.. che, il giuramento nella massoneria annulla di fatto il giuramento dovuto alla costituzione e la fedeltà dovuta ai propri popoli!
=========
come benedire le vostre vite [ Saudi King & Benjamin Netanyahu] tutto quello che io ho scritto in questi lunghi anni è legge per il REGNO di DIO vivente di Israele! INFATTI, io sono UNIUS REI, e i miei ministri angeli ( l'esercito del Signore )daranno attuazione a tutte le mie parole, perché tutto quello che io scrivo, pronuncio o penso? è legge per loro, dato che Dio comunica a loro i miei pensieri e le mie intenzioni! Ecco perché, io ho scritto centinaia di articoli anche ogni giorno, sempre strutturati, sia in benedizioni, che in maledizioni.. Pertanto, i miei sudditi, si sottometteranno alla mia legge, e crederanno nelle mie benedizioni per la loro sopravvivenza, mentre i miei nemici andranno incontro ad una rovina senza speranza! il Signore Dio Onnipotente è il mio testimone, lui sa, che io ho fatto tutto quello che era in mio potere per benedire le vostre vite!

ISIS sharia ha fatto il genocidio di interi paesi, e li ha ricolonizzato con musulmani sharia, provenienti da tutta la LEGA ARABA sharia, questo è il progetto turco sharia, e sharia saudita, di ricolonizzazione sharia della Siria e dello IRAQ, interi paesi sono stati interamente sostituiti, con altre persone! Perché tutte le persone che vivevano prima hanno subito il genocidio! ] [ questo è la civiltà della NATO dei satanisti massoni bildenberg SpA Rothschild .. sono tutte menzogne! il conflitto siriano ha fatto poco meno, di un milione di morti! ] [ In Siria 240.000 morti dal 2011. E' questo il bilancio diffuso dall'ong Osservatorio nazionale per i diritti umani (Ondus). Sono compresi 12.000 bambini e ragazzi minorenni.

tutte menzogne! il conflitto siriano ha fatto poco meno, di un milione di morti! ] [ In Siria 240.000 morti dal 2011. E' questo il bilancio diffuso dall'ong Osservatorio nazionale per i diritti umani (Ondus). Sono compresi 12.000 bambini e ragazzi minorenni.

se, voi non riuscite a proteggervi da questa congiura: USA - Arabia Saudita, molto presto, tutti voi diventerete i cadaveri! Psalm 23 A psalm of David. 1. The Lord is my shepherd, I lack nothing. 2.     He makes me lie down in green pastures, he leads me beside quiet waters, 3. he refreshes my soul. He guides me along the right paths, for his name’s sake. 4. Even though I walk through the darkest valley,[a] I will fear no evil, for you are with me; your rod and your staff, they comfort me. 5. You prepare a table before me in the presence of my enemies. You anoint my head with oil;     my cup overflows. 6. Surely your goodness and love will follow me all the days of my life, and I will dwell in the house of the Lord forever.

187AUDIOHOSTEM il sommo sacerdote di satana, colui che conosce i segreti del NWO ha detto chiaramente che la ARABIA SAUDITA ha il controllo della CIA!

187AUDIOHOSTEM il sommo sacerdote di satana, colui che conosce i segreti del NWO ha detto chiaramente che la Galassia jihadista è un complotto di: USA Arabia SAudita!



lorenzojhwh (4 giorni fa)
Rimuovi | Spam
C. S. P. B. Crux Sancti Patris Benedecti [Croce del Santo Padre Benedetto] C. S. S. M. L. Crux Sacra Sit Mihi Lux [Croce sacra sii la mia Luce] N. D. S. M. D. Non draco sit mihi dux [Che il dragone non sia il mio duce]
V. R. S. Vadre Retro satana [Allontanati satana!] N. S. M. V. Non Suade Mihi Vana [Non mi persuaderai di cose vane] S. M. Q. L. Sunt Mala Quae Libas [Ciò che mi offri è cattivo] I.V. B. Ipsa Venena Bibas [Bevi tu stesso i tuoi veleni] Cross of the Holy Father Benedict. Holy Cross be my Light and the dragon never be my leader. Go back, Satan! I am not convinced of vanities. Evils are the things I offer, drink your poison made by yourself. In the Name of the Father, Son and Holy Spirit +. Amen + ALLELUIA [is a sentence]!

lorenzojhwh (4 giorni fa)
Rimuovi | Spam
@Mythlcshadowz --> exorcism of St. Benedict is something perfect: great! I suffered for two years of spam in my lorenzo.scarola@istruzione.it useless any remedy! So, I was forced to hit the spam with this exorcism. YHWH has given me too many signs of power that he, the Holy One has made in my ministry and I'm happy and has great enthusiasm for all good men of the world. Here, all the fortresses are to crumble in front of me will soon be time to adjust my game even with the enlightened, but this time is they who must die, those cursed Satan who pretend to be possessed Zionists. I'm the just man for them
Mythlcshadowz (5 giorni fa)
Rimuovi | Blocca utente | Spam
CSPBCSSMLNDSMDVRSNSMVSMQLIVB ??? what does it say? is it gematria? (the calculation of the numerical values of words) ?

"Drink your poisons made by yourself" (this one is really great!)
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
[✙ ♥ ♔][grazie youtube ♛♰♛: auguri anche a te per la festa del papà ] Lord God Almighty, God of Jacob from you the love that the world has lost and who can not give. Shows the life in those dry bones of my people Israel.// [✙ ♥ ♔]Light and Love from Jerusalem! l:)
[✙ ♥ ♔][thanks youtube ♛♰♛: congratulations to you on Father's Day] Signore Dio Onnipotente: Dio di Giacobbe dai tu l'amore che il mondo ha perso e che non sa dare. Riporta la vita, in quelle ossa secche del mio popolo Israele.
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
@bjw2kc---> Your music is very beautiful but you're a big dirty fact that finger? you to go to make your mother any symbol or word of Satan? prevent you from entering the kingdom of God God does not have a problem with sin, why has did you pay to Christ. God has a problem with Satanic symbols: You shine forth!
ogni simbolo o parola di satana? impediscono a te di entrare nel regno di Dio. Dio non ha un problema con il peccato, perché lo ha fatto pagare a Cristo. Dio ha un problema con i simboli satanici: tu rivestiti di luce!
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
[Decree: real divine] 1. the empire of "enlightened" is done:finished! lorenzojhwh in the name of Jesus has decreed its destruction. 2. your metal music, the lie of: evolution; seigniorage banking; Freemasonry; are finished! In fact, are dying all those who protect Satanism! I: lorenzojhwh by divine decree, I order the destruction of all the rulers of this world and their children. Amen. I order in the name of Jesus: for the end in destruction, to death in death: to all diseases of hell: "you attack all the rebels!" against at the natural law: do not lie, do not do evil to another man. Amen I say lorenzojhwh by divine decree, I order the destruction of all the rulers of this world. Amen. I ordered to all the diseases of hell of attack all the rebels in the name of Jesus, until at their consummation in death. Amen. The fire of the wrath of God burns in the world of sinners. Amen. Go:Satan! CSPB CSSMLNDSMD VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
[http://davidduke.com] it is a shame that a historian like David Irving, author of books known throughout the world, he is in prison in Austria, as saying on the 2nd World War of what the Zionists did not like. Thus, we have several people who are also 80 years in prison for having declared an uncomfortable position for the procedure of NWO and seignorage banking. Even Communist Party offices have disappeared from the territory. The people no longer have the chance to talk politics with his delegates the greatest crime in the history of mankind? unnecessarily terminated by Dante Alighieri? the monopoly of international finance Zionist SpA vain attempts were made to limit the deadly threat, by: ghetto, inquisition tribunal; expulsions. Now the conspiracy and final disclosure, the IMF is NWO, the crimes are endless! hope? is lost! you die! Amen [/watch?v=QM9mQq-goyM]
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
1 / 2 [Mon père] Fête de Saint Joseph 19/03/2010. Mon père a appelé Lorenzo et a presque 50 ans. Il est toujours gai, joyeux, serein, extraverti, ouvert, généreux, mais en même temps sévèrement. Mon père a une voix haute et haute de sorte que si je couvre mes oreilles, je me sens quand même, comme si nous étions dans les montagnes, dans un écho. Formé d'un rythme rapide et longue, mais si vite que, malgré son âge, il court plus vite que moi. Habituellement lit la Bible, de transférer le message à lire à ses étudiants, car il est un professeur de religion. Mon père a vraiment comme des bonbons, mais surtout les légumes et les fruits et en dépit de manger beaucoup:
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
2 / 2 [Mon père] il ne serait pas toujours grossir. Mon père a l'avantage de bien dessiner, de savoir comment être un bon père et ont un grand sens de l'humour, en effet, chaque blague me fait rire. Il n'a pas de défauts. Les yeux de mon cher père sont lumineuses, claires et douces brun. Les cheveux sont bruns, mince, doux et courts. Il a un nez un peu aplatie, un visage serein, détendu et angélique. Quand en bonne compagnie se déchaîne et un peu plus gaie. Mon père Lorenzo a les lèvres pleine et souriant. A un corps agile, puissant, musclé et maigre. Maintenant, quel est votre parti, je lui dis que je l'ai dit, 'Je t'aime papa »de Daniel (10 ans)
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
1 / 2 [my father] Feast of St. Joseph 19/03/2010. My dad called Lorenzo and has nearly 50 years. He is always cheerful, happy, serene, extroverted, open, generous but at the same time severely. My dad has a high voice and high so that if I cover my ears, I feel it anyway, as if we were in the mountains, in an echo. Has a fast pace and long, but so fast that despite his age, he runs faster than me. Usually reads the Bible, to transfer the message to read to his students, since it is a teacher of religion. My dad really like sweets, but especially vegetables and fruits and despite eating much:

lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
2 / 2 [my father] he would not ever get fat. My dad has the advantage: to draw well, know how to be a good father and have a great sense of humor, in fact, every joke makes me laugh. It has no flaws. My dear father's eyes are bright, clear and sweet brown. The hair is brown, thin, soft and short. He has a rather flattened nose, a face serene, relaxed and angelic. When in good company is unleashed and a little cheerful. My dad Lorenzo has full lips and smiling. Has an agile body, powerful, muscular and lean. Now, what is your party, I tell him I said, 'I love you daddy "by Daniel (10 years)
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
Re:R:Re:R:Re:[✙ ♥ ♔]Light and Love from Jerusalem! l:) ♛♰♛ Love in Christos Christus in my, in you,in all Souls... Christus in my inner Temple. This is the Place (Ort) wo ich mit Gott und Christus Gemeinschaft pflege und in allem Sein,in allem was lebt. Es steht geschrieben: Ihr seid der Tempel des Heiligen Geistes.... SORRY ! MY ENGLISH IS VERRY SMALL - BROTHER. Greats from berlin. yetztda --ANSWER-> LOVE: life victory glory joy to all my ... in all the world .. and in all religions .. Peace to all men of good will. Alleluia! Extermination and death to all criminals. amen
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
1/2[il mio papà] festa di San Giuseppe 19-03-2010. Il mio papà si chiama Lorenzo ed ha quasi 50 anni. Lui è sempre allegro, felice, sereno, estroverso è aperto, generoso ma nello stesso tempo severo. Il mio papà ha una voce squillante ed alta, tanto che se mi tappo le orecchie, lo sento comunque, come se fossimo in montagna , in un eco. Ha un passo veloce e lungo, ma così veloce che nonostante l'età, lui corre più veloce di me. Di solito legge la Bibbia, per trasferire il messaggio che legge ai suoi alunni, visto che è un maestro di religione. Al mio papà piacciono molto i dolci, ma soprattutto verdura e frutta e nonostante mangia tanto:
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
2/2[il mio papà] lui non ingrassa mai. Mio papà ha il pregio di disegnare bene, di saper essere un buon padre e di avere un grande senso dell'umorismo, infatti, ogni sua battuta mi fa ridere. Non ha difetti. Il mio caro papà ha gli occhi luminosi, limpidi e dolci di colore marrone. I capelli sono castani, sottili, morbidi e corti. Lui ha un naso piuttosto schiacciato, un viso sereno, rilassato e angelico. Quando è in buona compagnia è un poco scatenato e allegro. Il mio papà Lorenzo ha labbra carnose e sorridenti. Ha un corpo agile, poderoso, muscoloso e snello. Ora, che è la sua festa, voglio dirglielo io: "ti voglio bene papà" by Daniele (10 anni)
lorenzojhwh (5 giorni fa)
Rimuovi | Spam
"***" --SAID-> i'm so happy i'm not alone in him i see you here too. it''s been so long since i could see, hear, or feel my counter parts. this world has grown so wicked and blinded by inequities it's pitiful when i'm not close to any one that can hear or feel him like i do it makes me weary. i know my in him but feel for them on the outside. He wants so badly for all his people to be free. they just don't understand the quest. how can so many read the words i have and refuse to bow to him, he created all. i have to constantly remind myself the battle has already been won and is still in motion. who is it that man still questions god and can't answer their calling it makes no since how some think they call him when he named us? Blessings to you forever in his glory, you and your family in flesh blood and spirit May the almighty bless and keep us always-ANSWER-> The war was already won in Christ Jesus our Lord. IS ONLY THE FINAL BATTLE: OF each of us
ShalomGerusalemme (5 giorni fa)
Rimuovi | Blocca utente | Spam
[http://davidduke.com] it is a shame that a historian like David Irving, author of books known throughout the world, he is in prison in Austria, as saying on the 2nd World War of what the Zionists did not like. Thus, we have several people who are also 80 years in prison for having declared an uncomfortable position for the procedure of NWO and seignorage banking. Even Communist Party offices have disappeared from the territory. The people no longer have the chance to talk politics with his delegates the greatest crime in the history of mankind? unnecessarily terminated by Dante Alighieri? the monopoly of international finance Zionist SpA vain attempts were made to limit the deadly threat, by: ghetto, inquisition tribunal; expulsions. Now the conspiracy and final disclosure, the IMF is NWO, the crimes are endless! hope? is lost! you die! Amen [/watch?v=QM9mQq-goyM]
lorenzojhwh (6 giorni fa)
Rimuovi | Spam
[✙ ♥ ♔]Thank you for your unconditional love. I finished writing the lyrics and now, like the prophet Jonah: I expect the destruction of Nineveh! UNCONDITIONAL LOVE GREATS FROM BARI - ITS A FINE DAY. Lorenzojhwh
[✙ ♥ ♔]La ringrazio per l'amore incondizionato. io ho finito di scrivere i testi e ora, come il profeta Giona: mi aspetto la distruzione di Ninive! AMORE INCONDIZIONATO GREATS DA BARI - ITS A FINE GIORNATA. Lorenzojhwh
[✙ ♥ ♔]Danke, viel Liebe zum Ich beendete das Schreiben der Texte und jetzt, wie der Prophet Jona: Ich erwarte, dass die Zerstörung von Ninive!UNCONDITIONAL LOVE GREATS FROM BARI - ITS A FINE DAY. Lorenzojhwh
humanumgenus (6 giorni fa)
Rimuovi | Blocca utente | Spam
This is the ministry metaphysical: the one God: YHWH for the protection of all peoples and all religions: Satanism by the Zionist Masonic banking and Sharia. lorenzojhwh ruled the death of hundreds of millions of criminals around the world * C'est le ministère métaphysique: l'unique Dieu: YHWH pour la protection de tous les peuples et toutes les religions: le satanisme par la Commission bancaire sioniste maçonnique et la charia. lorenzojhwh jugé la mort de centaines de millions de criminels à travers le monde * * これは、同省形而上学:1神:YHWHすべての人民とすべての宗­­教の保護のため:悪魔は、シオニストフリーメーソンの銀行とシ­ャ­リアです。lorenzojhwh世界中の犯罪者の何百万、­数百­の死の支配
ShalomGerusalemme (6 giorni fa)
Rimuovi | Blocca utente | Spam
[Decree: real divine] 1. the empire of "enlightened" is done:finished! lorenzojhwh in the name of Jesus has decreed its destruction. 2. your metal music, the lie of: evolution; seigniorage banking; Freemasonry; are finished! In fact, are dying all those who protect Satanism! I: lorenzojhwh by divine decree, I order the destruction of all the rulers of this world and their children. Amen. I order in the name of Jesus: for the end in destruction, to death in death: to all diseases of hell: "you attack all the rebels!" against at the natural law: do not lie, do not do evil to another man. Amen I say lorenzojhwh by divine decree, I order the destruction of all the rulers of this world. Amen. I ordered to all the diseases of hell of attack all the rebels in the name of Jesus, until at their consummation in death. Amen. The fire of the wrath of God burns in the world of sinners. Amen. Go:Satan! CSPB CSSMLNDSMD VRSN SMVS MQLIVB "Drink your poisons made by yourself
lorenzojhwh (6 giorni fa)
Rimuovi | Spam
[✙ ♥ ♔]Light and Love from Jerusalem! l:)
♛♰♛ Pater noster, qui es in caelis /Sanctificetur nomen tuum; Adveniat regnum tuum;
Fiat voluntas tua sicut in caelo et in terra. ♛♰♛ Panem nostrum quotidianum da nobis hodie, et dimitte nobis debita nostra sicut et nos dimittimus debitoribus nostris et ne nos inducas in tentationem sed libera nos a malo. Amen
♛♰♛ Ave Maria, gratiae plena, Dominus tecum, benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui Iesus. ♛♰♛ Sancta Maria mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc, et in hora mortis nostrae. Amen.
Quando il sonno chiude i miei occhi sul computer? Io mi sento un ladro. Io mi sento un traditore!
Quand le sommeil me ferme les yeux sur l'ordinateur? Je me sens comme un voleur. Je me sens comme un traître! When sleep closes my eyes on the computer? I feel like a thief. I feel like a traitor!


humanumgenus (1 sett. fa)
Rimuovi | Blocca utente | Spam
zero1gmv SAID: LOL, so when is the bbq? -ANSWER-> will be as a grilled human flesh and none of the enemies of God will pass the test of fire. But the powerful of Jacob says: "do not fear you, my servants, your lives are sealed!"
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
also a form of carnival (a party) will involve as a character to represent. but a religious symbol is something much stronger. You're doing advertising for Satan. and here, there are many kids who think this is a game something to be fashionable. while, it can become something very dangerous of which, you make yourself responsible. also agnostican burn not only burns the straw Burning wood also you have to burn If Revelation says, of a grain of rice [()very chip()] you will not enter in the sky! but you have much more than a grain of rice. /watch?v=HBkTnaP0AWU * /watch?v=bct4A70HLC4 * /watch?v=VCuTWA9ucy8
*/watch?v=Wk_5AxLjX50 * /watch?v=-WA7T7yIgSA * /watch?v=41D9hF9lcDc
amen
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
[✙ ♥ ♔]The State which has a tax levy and that it is not able to make it absolutely and completely gratis: 1. Education; 2. care:assistance health; 3. structure and administration of justice. Is a state That is a tyrannical regime, is complicit of the usurer jew of the IMF. This lorenzojhwh, the King of Israel, the Mahdi exorcist, the metaphysical principles and universal: just him is he that promises to all mankind of the world this. [✙ ♥ ♔]Light and Love from Jerusalem! l:) ♛♰♛
[✙ ♥ ♔]lo Stato che fa un prelievo fiscale e che: non è in grado di dare in maniera assolutamente e totalmente: gratuita: 1. istruzione, 2. assistenza sanitaria; 3. struttura e amministrazione della giustizia. Quello Stato è un regime tirannico: complice dello strozzino ebreo del FMI. Questo lorenzojhwh, il Re di Israele, il Mahdì esorcista, il Principe metafisico e universale: proprio questo lui promette a tutto il genere umano♛♰♛ ♥ WELCOME in my live!♥
humanumgenus (1 sett. fa)
Rimuovi | Blocca utente | Spam
lol. while General of Satanists "watch" was intent on changing URL? He was no longer capable of blocking "King of Kings and Lord of Lords" [/watch?V=a7SSJubJ3hs] that lorenzojhwh has put up ShalomGerusalemme. "watch" is always "NocturnalXTC" that SAID:"because of your comment know. i will sacrifice babies to satan. nightly ten". "watch" does appear and disappear at will on his website, can change identities and can capture video Christians. Anyone could say "watch" has the same power of "youtube". the satanist "watch" has his own connection to a Christian video [/watch?v=a7SSJubJ3hs] to make it unusable: that is to lock it. "watch" has a permanent control over his: Members (530) which are all Satanists who depend on him. In fact its channel without even a video was viewed 1624584 times
humanumgenus (1 sett. fa)
Rimuovi | Blocca utente | Spam
♛ you want an answer from God? ♛♰♛ Read the Bible (it's the real Aladdin's lamp)♛♰♛ and my comments on my channel. ♛♰♛ It's time that I must devote myself to my family for each your question there is an answer in my comments of: lorenzojhwh + humanumgenus +  ShalomGerusalemme
[✙ ♥ ♔] è arrivato il momento che io devo dedicarmi alla mia famiglia: per ogni tua domanda esiste una risposta nei miei commenti di: http://lorenzojhwh.myblog.it/ http://satan-is-faggot.blogspo­­­­­­­­­­­t.com/ [✙ ♥ ♔] vuoi una risposta da Dio? leggi la Bibbia(è la vera lampada di Aladino) e i miei commenti del mio canale [✙ ♥ ♔] shalom + salam = love x you and yours ♥WELCOME in my live!♥CSPBCSSM LNDSM DVRSNSM VSMQ LIVB
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
Re:CALL:to all Christians->AdventistTruth SAID:"Brother, where is the love?"- ANSWER-> love was: rejected betrayed murdered! is the angel of death who is running these days to protect the true servants of God. He is doing a perfect job because it hits: as well: also the children of the rebels, tens and tens of thousands every day, are affected "by a death:"soft ". so they are under attack the "firstborn" of this world of darkness: a separate sections: why they are not suspicious or aware of the danger which rests upon them and can not obtain mercy; fact, we do not want that them can to obtain the pardon: so is hopeless: the destruction of these damned that are represented by the 3rd Seal of Revelation. is irreversible: the faith which is located in heavenly places: in fact, my heart, which is the universal justice of metaphysics, can not be complicit with these their crimes. Mercy and forgiveness for all the converted, but destruction: for all servants stubborn of Satan.
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
codemaster667SAID: congradulations, you're the worst christian I've ever met. and FYI I'm a christian too... but since I listen to metal, I'm a satanist. It's you believers that make the world better right? NOT... en definatly not by telling A METALHEAD that METAL SUCKS??? If you stood in front of me, I would've kicked you straight to hell, to make sure satan would get his revenge on you. one man cannot destroy a culture that exists for over 20 years dude... seriously, wake up bro. This is the world, it sucks, get used to it and please GTFO --ANSWER-> is fell the Roman Empire, is about to fall the empire of the "enlightened". Metal culture of Satan? for death! and death will be to all Christians of shit like you"667"! è caduto l'impero romano, sta per cadere l'impero degli ""illuminati"". La cultura metal di satana? è per la morte! e la morte sarà di tutti i cristiani di merda come te"667"!
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
711ghostly said: "IN THE BOOK OF LIFE THERE ARE MANY OF US FROM ISRAEL I AM I BE READ REVELATIONS CHAPTER 17 AND ALL OF IT MAKE SURE YOU LISTEN TO THE SPIRIT NOT YOURSELF THE WATERS OF OURSELVES IS HERE HEAR IT IN THE MUSIC HEAR IT IN THE AIR FEEL IT IN THE FIRE FOR WE CAME FROM THAT HELL REPENT NOW AND REPENT SOON I SEE THE LORD STARTING A FIRE TO CONSUME HE'S HERE AND HE'S BACK EXCEPT THIS TIME HE'S READY TO ATTACK I HAVE SO MUCH TO TELL YOU BUT YOU'LL SEE IN TIME THE LORD OUR SAVIOR IS HERE SO PREPARE FOR ALL TIMES--answer-> ALLELUIA!
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
@711ghostly --> where there is evil there is always good and otherwise. the army of evil is on youtube: Absolutely. For this on youtube there are many ministers of God Yes! God is armed and is hitting all over the world: the bosses. Their funerals are too many and they do not know to which funeral to attend. A destructive fire was lit in the house of the banker jew: his reign began to burn. Its power erode. //dove c'è il male: c'è sempre il bene e viceversa. Il più grande male è su youtube certamente. Per questo su youtube ci sono anche molti ministri di Dio. Si! Dio si è armato e sta colpendo in tutto il mondo: i padroni. I loro funerali sono troppi e non sanno a quale funerale partecipare. Una fiamma distruttiva si è accesa nella casa del banchiere ebreo: il suo regno ha incominciato a bruciare.
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
♛ you want an answer from God? ♛♰♛ Read the Bible (it's the real Aladdin's lamp)♛♰♛ and my comments on my channel. ♛♰♛ It's time that I must devote myself to my family for each your question there is an answer in my comments of: lorenzojhwh + humanumgenus +  ShalomGerusalemme
[✙ ♥ ♔] è arrivato il momento che io devo dedicarmi alla mia famiglia: per ogni tua domanda esiste una risposta nei miei commenti di: http://lorenzojhwh.myblog.it/ http://satan-is-faggot.blogspo­­­­­­­­­­t.com/ [✙ ♥ ♔] vuoi una risposta da Dio? leggi la Bibbia(è la vera lampada di Aladino) e i miei commenti del mio canale [✙ ♥ ♔] shalom + salam = love x you and yours ♥WELCOME in my live!♥CSPBCSSM LNDSM DVRSNSM VSMQ LIVB


lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
lol. while General of Satanists "watch" was intent on changing URL? He was no longer capable of blocking "King of Kings and Lord of Lords" [/watch?V=a7SSJubJ3hs] that lorenzojhwh has put up ShalomGerusalemme. "watch" is always "NocturnalXTC" that SAID:"because of your comment know. i will sacrifice babies to satan. nightly ten". "watch" does appear and disappear at will on his website, can change identities and can capture video Christians. Anyone could say "watch" has the same power of "youtube". the satanist "watch" has his own connection to a Christian video [/watch?v=a7SSJubJ3hs] to make it unusable: that is to lock it. "watch" has a permanent control over his: Members (530) which are all Satanists who depend on him. In fact its channel without even a video was viewed 1624584 times
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
2/2Re: ✙ ♥ ♔ The time has come! -> Is the banker jew: what with treason, conspiracy, treason, sacrilege, abomination, Satanism, occult powers, aliens, freemasonry: all manifestations of that Zionism was born with Talmud 2500 years ago. All nations are now "subjects vs seigniorage" of a monarchy bank SpA: they have been deprived of the reality of history! They have become "virtual"! it is impossible for them to perceive the presence of God, so all must be content to love lorenzojhwh (poor thing: if him did not love for himself). For the ideology of techno-finance IMF + NWO: all men have lost the presence of God in their hearts. Many saints (of all history and all religions) have sacrificed their lives to realize the "Rei unius." In fact, only the saints in heaven can come to the aid of men because the "Rei unius" is the invincible avenger! The only hope of survival for mankind
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
in Isaiah told the Illuminati of IMF, "With my knowledge I have done, because I'm smart, I have removed the boundaries of nations (wars) and I plundered their treasures (seigniorage), I shot down, like a giant who was sat on the throne (Monarch) [10.14] My hands, like in a nest has taken the wealth of nations (public debt). As we gather abandoned eggs, so I gathered all the earth: no one could dispute, no one had opened its beak or peeping.[16] Therefore the Lord God of hosts, will send a plague against its most valuable militias and below that is his glory a burning will burn [18b] it will consume the body and soul and it's like a patient who is dying out. (death of Zionism and the United Jewish Temple)[17] The light of Israel will become a fire in his temple a flame: it shall devour and consume brambles and thorns in a day.
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
the son of perdition says: "Jews do not believe in hell"-answer-> The (IMF + NWO) has transformed them into a plain of dry bones (Ezekiel 37). But Jesus spoke from Isaiah 66.24: "coming out will see the corpses of men who have rebelled against me: for their worm shall not die, their fire be quenched and will be an abomination for all" -> [10] I prophesied and behold, they were an army exterminated. [Ez37, 11] He said, "Son of man, these bones are the whole house of Israel. Behold, they are saying: Our bones are dried up, our hope is gone, we are lost. [12] Therefore prophesy and say to them: Thus saith the Lord God: Behold, I will open your graves and raise you from your graves, my people, and I will bring the land of Israel "] for Spirit of YHWH that come from the 4 winds: Arise from the dead or my people Israel. Hallelujah!
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
KirkThrash96 SAID By the way i am not a satanist, i just said that to prove that metal is more important than religion. I am an atheist. Neither god or satan exist so when you die, and I die. we are not going to heaven, or hell. we are just going to turn into dirt. -ANSWER-> You're all a dirt and your fruits? are for the dirt! You belong to the dirt! I do not! I belong to the splendor!
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
I know God personally, he is funny, joyful and ironic tells me jokes. Why does God always wants to see me happy. I also want to see people happy. for this with the students i do the fool and them, my students are crying, for too for the many laughs. I believe that Satan is just the unhappiness sadness of the world:
MyBestFriendlsYou (1 sett. fa)
Rimuovi | Blocca utente | Spam
seriously........ youtube is about fun, not god...
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
all Satanists of YouTube? they are terrified
MyBestFriendlsYou (1 sett. fa)
Rimuovi | Blocca utente | Spam
seriously.......
lorenzojhwh (1 sett. fa)
Rimuovi | Spam
@MyBestFriendlsYou --> God does not look to our religion: He comes to reap the benefits of: goodness, justice, truth. Then, even if an atheist who has these fruits? He can have a hope of eternal life, God has favor for him. My flame is invisible to the world, but burns too quickly who is not sincere, honest, positive and generous, now you're like a butterfly that was too close to fire